fredag 23 oktober 2015

                                   

                                               Min cykel fick punktering sist jag cyklade   Så imorgon ska jag lämna
                                                in cykeln på operation ;)     de ska få kolla igenom den och kolla växlarna
                                                och dylikt . Jag hoppas på att kunna fortsätta cykla så länge jag kan i höst
                                                innan ishalkan  och snö kommer . Fast jag har ju en motions cykel stående i
                                                sovrummet ,men det blir inte samma sak som att cykla ute i naturen .

                                               Även om jag har hörlurar i öronen och lyssnar på musik  och hör inte naturen                                              så känner jag den stannar av och tar kort och njuter av turen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar