torsdag 11 maj 2017

Lite så där trögt 




Ja det är en  aning lite trögt med bloggande tyvärr ... Ber om ursäkt för det. 

 Arbetstränar  25% 2,5 tim  Mån Ons och Fredag   går bra  det är det där med ut och in i bilen som känns lite extra  för benen  ja höfterna  som  gör sig mera påmind om att de finns . Men det har ändå gått väldigt bra , märker ju att jag är mera uppmärksammad på mina ben och  hur dom är .  Har visserligen  vetat om hur dom  funkar  tidigare med men jag har blivit mera uppmärksammad över  det som händer .  
Bra eller dåligt  tror det är bra  men det hjälper ju inte  för livet går vidare  och det är ju tur det . Det där lät ju hur skumt formulerat som helst . Hahahahah men  man får  tänka som man vill  på det där jag skrev . 

Men i vilket fall som helst jag MÅSTE gå ner i vikt  fortfarande  innan jag får göra någon  höftleds operation. Man skulle kanske ha bott i ett annat land  där det är ständigt varmt och skönt  för att få kroppen att  må bättre  pgr värk . Men  nu gör jag inte det så jag får ta det som det är här och nu . Klä  mig bättre och  hålla mig varm . Njuter av när värmen kommer   men så fort det blåser  svalare vindar om sommaren så  kommer värken på en gång . 







 Jag tar en dag i taget och gör så bra som möjligt av den och är tacksam för det . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar