söndag 28 augusti 2016

Bröllopet 



Det gick bra  trotts allt . Det var ett verkligt fint bröllop  vi fick alla vara med om .  Bilder ja som sagt var  jag som gillar att ta kort var super dålig att ta kort . Tror att det är för att det inte finns plats på datorn att ladda  ner plats längre som det nu har inte funnits på jätte länge och jag har inte köpt någon sådan där grej för att lagra /ladda ner bilderna heller . Så ja tyvärr gott folk . Jag var inte på hugget med min foto insperation  men kan säga att det var jätte fint och många fina vackra tal som lades fram och bildspel som gjordes med .  Mingel och god mat   och roliga lek för brudparet .  Mingel och godis  god  alkoholdricka  fotografering  med proffs kamera från någon  och roliga grejer til det som minne från alla gäster till brudparet . 

Trevligt på alla sätt och vis . Jag behövde inte gå så mycket  heller  som tur var . Fina underbara människor som som gästades  tillsammans med brudparet. 

Vägen hem satt jag bakom ratten  men känner att mörkerkörning är inte den bästa för min del ....  
Men vi kom hem  hel och vid liv . Somnade kanske vid 00,30 enligt min älskade sambo men vad gör det när man vaknar 05,30 och behöver på dass och sedan tycker det är lika bra att vara vaken sedan . Man hinner med så mycket på dagen  då . 

(lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar