torsdag 1 september 2016

Drömmar 




Jag har fått ibland drömmar som visar saker och ting  och som jag har fått varningar om  och typ varsel  det som skall komma  vare sig det är gott eller ont . Men även om saker som inte riktigt  har med den saken heller att göra . Bara en visning  en förändring . 

För några år sedan så drömde jag om det hus jag är uppväxt i  och hur det  såg ut nu alltså efter vi flyttat därifrån . För det är en annan som har köpt det huset efter min bror . Men drömmen visade   hur illa huset såg ut och ombyggnaderna var.  Så efter ett antal månader så var jag upp till min hem by Hällnäs  och åkte förbi huset . Jag hajade ju naturligt vis till  när jag såg huset och blev påmind av min dröm om huset och hur det hade förändrats till det sämre . 



JA det är skrämmande vad som kan visas i drömmar . Men jag drömde om detta hus och så här såg det ut även så i min dröm .    Ytter dörren hade spikats igen och satt en fönster där och källar dörren hade öppnats  men även så utbyggnaden  fanns med i drömmen . Uthuset  som var som det är  djuren .... Hela gården var som förbytt skepnad . Till det sämre  tyvärr .


till och med skogens uttagning som hade gjorts  var med i drömmen . Allt fanns med . Jag körde upp till Lillsandsjön och  vägen dit upp var även med i drömmarna  och kalhyggena fanns med då med och det har det gjort .




Ja nog är det förunderligt att man kan drömma om sådant . Jag har än idag inte förstått varför jag fått se det i drömmarna . Men det är väl för att ska lita på vad jag får till mig i drömmar   och det som jag får till mig i vaket tillstånd med . 

Spännande är det i alla fall . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar