lördag 24 september 2016

Ledig  Onsdag 




Lediga onsdagen blev både cykling  till Gumboda och hem igen , ett mål som jag hade i sommar med och som jag har gjort och det känns bra . Det var en bra dag som gick bra i backarna både dit och hem igen . 
Passade bra att jag tog den turen för senare så var jag på kalas och åt en massa gott . 




Jag hann med lite flygande  vackra fåglar med 







Samling  och tänk vad dom har mycket att prata om .... och se till att alla håller sig på sin plats









Jag är glad att jag fixade dagen




Vackert  i Granån


Där korna betar .



Tranorna fanns där med . Nu kommer jag ju på det var ju tranorna som flög när jag kom tillbaka . Bilden som  är tidigare . Där alla ska hålla sig på sin plats .




När jag tog denna bild tänkte jag på min stora syster Kristina , hon brukar gilla att ta bilder /fota  vatten drag  så detta är för dig ;)




Korna i Granån   dom är lika mysiga som vilken ko som helst .





Denna vita ko den gillade jag .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar