torsdag 29 september 2016

Trött i hela jag 


Ja idag var det en dag som kroppen ville vila men det blev ingen vila ,jag besiktade bilen åt min sambo  jag åkte med hundarna  till stugan och plockade ihop  lite grejer  . Det var vackert där  även om det inte var sol  men det var höstigt vackert .  Jag kom hem och började städa och få till det i köket  började med middagen.  
Jag var trött men jag fortsatte  så det ska bli skönt att få gå och lägga mig sedan  för nu är det kväll i skrivande stund . 
Måste ju berätta att   det åskade här i kväll med blixtar och dunder  flera gånger  och kraftig dunder 
 och massor av regn  och blåst . Lite ovanligt vid denna årstid så här på slutet av September  att åskan går . Men den gjorde det  i alla fall . Undrar om det var fler som  märkte detta väder .  


Tror jag lägger in bilderna i morgon känner att min hjärna är lite slut  just nu . Jag måste få återkomma . Säger godnatt  här och nu men jag lever i alla fall .  Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar