söndag 14 augusti 2016






JA snart blir det ett bröllop som vi är bjudna på  och det ska bli jätte roligt att få gå på .
Men som kvinna  är det ju alltid ett huvud bry alltså vad ska jag ha på mig ? Jag som är kraftigt fet  har ju problem redan med att klä mig någorlunda .  Så nu gäller det då ett ännu mera klädstil  det är en grej som jag tycker är väldigt jobbigt . Jag vill ju inte skämma ut  min älskade sambo  och hans familj .




Och så hade vi fint främmande igår  eftermiddag då kom min dotter med sin lilla underbara familj . Jag är så glad  att jag har henne och får träffa henne  när jag vill och hon får träffa mig när hon vill . Jag har en son  men han får varken jag eller dotter träffa mera  .  Synd nog när någon annan utomstående ska styra och bestämma .

Men jag är så glad och lycklig för lillkillen Sixten som han heter   mitt underbara lilla hjärta .
Min dotter som blivit mamma och jag mormor det är fantastiskt.

(bilderna är lånade från internet världen  båda bilderna )

Har fortfarande inte inhandlat något för att lagra bilderna  på som jag har på stora kameran och på mobilen .
Prioriterar  de som är viktigare just nu i ekonomin  för några månader framöver tills allt har kommit på rätt bana igen .

Tills dess så får det bli detta .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar