måndag 25 juli 2016

Semester





JA nu har jag haft min första semestervecka  och värmen kom  och jag mår bra. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu . Men jag lever och mår bra  livet rullar på som vanligt . Har nya bilder men eftersom  det är redan fult på min dator så måste jag införskaffa en grej som jag inte komihåg vad det nu heter för att ladda över mina bilder på för att kunna lägga dom på en mapp . Så nya bilder finns   men de får dröja eftersom  den grejen kostar och man måste prioritera det som är viktigaste . Nöjen får komma sedan . 

En en äldre bild  från sommar kan jag bjuda på .

Sikeå hamn är bilden tagit från




Denna dag är det redan +20 och klockan är 08.12   så det blir nog varmt idag med . 

Vi är i stugan och lever livet i lugnet när vi är ensamma  men vi har haft  sambons barn  med barnbarn här  och det är alltid trevligt .


Jag har lite skrivtorka  känner jag men jag är vid liv och tar lite sommar paus . Jag önskar er alla en fortsatt trevlig sommar och va rädda om varandra och er själva . Varma kramar till er alla från mig  . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar