tisdag 12 juli 2016

Jag blev mormor en dag 


En sådan glädje att få bli mormor  ja även att få bli farmor är ju lika fantastiskt  men jag är just nu bara mormor . Det är helt otroligt underbart . En sådan glädje att se sitt egna barn att få bli mamma  sådan glädje och lycka  att se dom komma gående där i  hallen på sjukhuset eftersom BB avdelningen  inte vill att några besök görs så får föräldrar  gå ner till kaffet  så där får man mötas upp. 

Glädje tårar kom när dom kom nära och jag fick krama om min dotter och barnbarnet  sådan glädje. 




Själ klart att mormor ska  bjuda gänget på fika  det gör jag så gärna .




Glädjen är STOR


Liten grabb


Jag undrar vart dessa grimaser kommer ifrån undrar om det är smittsamt  från mamma och mormor hahahah
gullungen



Lika underbar som jag



Barn har så vassa naglar fast dom är nya  och klösmärken får dom de små liven  men söt som socker 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar