söndag 3 juli 2016

Söndag afton 


Solen kom tillslut  för oj vad det har regnat här  , igår kväll så var det varmt trotts skyfall som kom i omgångar . Jag trodde helt säkert på att jag skulle få höra åskan men jag hörde bara regnet som smattrade våldsamt mot taket.   Nu har vi fått en  rejäl rotblöta så nu behöver vi sol och värmen så bär och allt kan mogna . 



Jag tog kort genom bilrutan så det bländade så det är inget ufo som man kan tro . Jag  är ju den som  gillar att kolla in moln   med och se hur solen lyser bakom dem . Det blir häftiga  konturer och färger som  blir .






Min älskade  som är så helt underbar . 





Sommar  grönt och skönt med blommor och blader








Dessa blommor påminner om de som lever på havets botten  ja i korallrev






Wilda hon kan njuta och slappna av ibland när hon inte ligger på vakt  för inkräktare  som landar på gräsmattan som hon måste jaga bort .Eller  2 benta som kommer gåendes eller  individer överhuvudtaget .







Trixi  kollade in  den långa tugg pinnen



Mamma fågel

och lilla barnfågel ser det ut som


Och så har vi denna som jag inte har heller inget namn på .




Njuter av det vackra




Prövar fiske lyckan men  det kan vara avkopplande att bara få stå och kasta  utan att få något på kroken med .





Alltså dessa underbara Näckrosor dom är så  hur läckra som helst





Livet från  låg nivå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar