tisdag 7 mars 2017

Internett som strular


Ja här har vi strul  med internett så ingen tv ingen dator ... 
Man är väldigt bortskämd med dessa medier och när detta inte funkar så blir det knas för många . Många som använder datot i jobbet . Min älskade sambi blir så rastlös  när han kommer hem från jobbet . Ja hur klarade vi oss förr ?? 
Jag sitter och handarbetar och jag har satt om lite växter  sått frön ... Men det blir långtråkigt om dagarna..  jag är ju inte ute och ränner nu när jag är långtids sjukskriven . Känns väldigt fel att vara ute då .  Känndes så skönt att åka upp till jobbet igår och hälsa på. Det var mer glädje att komma hem  även om jag inte jobbar. Det blir långa tröga dagar  men det är en lärdom i detta med . 
Jag fick sjukpengen igår . Jag blev så förvånad först när jag såg det och sedan ropade jag högt  jag har fått in pengar... sedan kom reaktionen .. jag började tok grina av glädje..  jag har fått pengar JAG HAR FÅTT PENGAR 😊
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar