onsdag 13 december 2017



Detta blir en test från mobilen .. jag har ju försökt tidigare  med bilder .. Men nu blev det en just nu fotobild tagen i nuet... Stickar på barnsockar .
Jag brukar sticka två samtidigt men med strupstickor. Har inte lärt mig att sticka på rundstickor då blir det ju 2 på engång och betydligt lättare att hålla reda på stickor än 10 stickor . Men jag är van så jag kommer att fortsätta med det .





Jag fick nu en mindre bild och vet inte hur jag gjorde och texten blir tydligen större 😂😂😂
Ja man får nu räkna med vad som helst .

Å nu gick det haha



Ja så blev det krångel igen men ni får ta detta .. jag måste lära mig och komma ihåg hur jag gör . Men lite sockar har det blivit i alla fall ❤





Ja detta får bli kvällens inlägg från mobilen . Ha nu en fortsatt trevlig kväll ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar