lördag 30 december 2017

Fortsatt jul  eftermiddag/afton 




När vi just hade kommit hem så kom dottern med familj . 





Morfar och Sixten kollar läget i skopen



Att sitta med morfar och se vad folk har skrivit på facebook det kan ju finnas något roligt med.




Efter mat och Kalle anka på tv så blev det julklapps öppning .

Tror det var mer intressant för föräldrarna vad som fanns i . Så var det för mig när jag min dotter var liten . Kläder och så . Värdefullt och behövligt .

 Egon sitter och håller koll så allt går rätt till 😉

Denna leksak var nog det som blev intressant för det lät ju om den 😂
 Allt som låter brukar kanske gå hem för många barn . Kläder som han fick av mig är bara det behövliga när det kommer till nytto prylar👍



Sedan var det till att röra sig så mycket som möjligt upp



Sitta lite å filosofera en liten stund till att


Att klättra ner och kolla runt igen

Att vara glad och vill fångas på bild 😍😙❤
Min gullunge 😍😙❤❤❤
Ja julen blev bra 🎄❤Hoppas att den ble och fin för andra med . Ha nu fortsatt trevlig dag . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar