tisdag 6 december 2016

Känner mig förtvivlad



Känner mig förtvivlad när man inte får ha kontakt med sin egna son och inte heller får stora syster ha kontakt med lillebror eller sin pappa för att pappans nya kvinna sätter stopp för allt . 
Brukar drömma om  både mitt ex och min son  och jag blir orolig för min son .  Drömt många gånger om dom med budskap så klart  varningar  förmaningar .  Nu var det ett tag sedan jag drömde bara enbart om min son , men   i natt eller rättare sagt så drömmer jag oftast   strax innan jag  ska kliva upp alltså på morgonsidan .  Denna gång  mår grabben inte bra , han har börjat få  frånvaro attacker och gör saker som han inte är medveten om . Han var inne på en toa  och får ett anfall  och slår sönder inredningen . När jag drömmer om sådant  vet jag och fattar att det är en varning om att grabben mår dåligt. Jag har läst på internet om man kan göra socialanmälan  på en 18 åring en oros anmälan . Men efter som han är fyllda 18 år så kan man inte göra så mycket för sociala har inget  att komma med när en ungdom  är 18 redan . Kan lägga in en oros anmälan men därefter kommer det inte att hända mera. Skolan får jag inte heller veta något om för att  18 åringen måste skriva ett intyg att den andre föräldern  ska få ta del av infon från skolan .  Och det har inte min son gjort  och jag fattar ju att  det har den kvinnliga  vuxna  har satt  stopp för . 

Min dotter som blivit mor har försökt kontaktat sin far för att meddela  om hans barnbarn  har kommit till världen och att hon vill hemskt gärna  ha kontakt med han träffa  sin pappa och sin lille bror  får till meddelande från  den kvinnliga vuxna att  det ska inte komma  och förstöra  och  sluta upp att kontakta mera.  
Som mamma blir jag både så förbannad  och ledsen hur en annan individ kan styra med järn hand  över andra  och manipulera   andra.  Och i detta fall så går det hur bra som helst när både far och son har  helt klart samma diagnoser .. Pappan är inte utredd men  han har samma  problem som sin son har . Han sa det  att det var många grejer som han  kände igen när vi gjorde utredningen på Bup på vår son . Så  nog har han  liknande  funktionshinder och detta blir utnyttjad .

Mycket frustrerande när man inte kan göra något . Att  mina barn ska få ha  kontakt med varandra och dottern kontakt med sin far tycker jag är helt  naturligt  och jag värnar om detta och har alltid gjort det  kommer alltid att göra det med .


Frustrerande








Mina underbara ungdomar som jag kommer alltid att älska vad som än händer . Jag kommer alltid att finnas kvar  för min son  och kommer alltid att älska  han vad som än händer .











( detta inlägg var ett behövligt för min egna skull få ut det som trycker mig . Har inte träffat grabben på  väldigt länge  det blir 3  julen som jag inte träffar han . Saknaden är stor .) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar