söndag 16 oktober 2016

Lever 




Ja jag lever  och det blir tyvärr långa uppehåll  mellan mina blogginlägg  som det brukar bli i mellan åt , kan vara för att man tappar  det där jäklar i mig  lusten  till mycket i livet  med .  Under långa men även kortare perioder så  har man upp och ner världar  i vardagen . Inget svart  nuförtiden tack och lov för det . Men när man var singel var det mer svart än ljus men nu är jag inte singel längre  och har inga svarta perioder längre . 

 Nu har man  slapp perioder i stället och tappar gnistan ändå men på helt andra  grunder  typ långa pausar  och det tycker jag man måste få ha  i livet och även så bloggandet  med all massmedia som  finns . 
 
Det kommer även så där värk skov som gör att man tappar gnistan till mycket  och det innefattar  även så bloggande ,  skulle jag skriva om  eller varje dag om min värk skulle jag bli en pissruskare . Mindre roligt att läsa .

Men igår så åkte vi till min dotter  Alexandra med sin fina familj  åå vad lillgrabben har vuxit    han äter och sover åter och sover .  



Det är så helt underbart att få bli mormor   och få komma å hälsa på hos och framför allt kramar om lillgrabben . Ha ah de brukar säga  till mig att jag inte ska krama  sönder han   he he nee det gör jag ju inte  lill grabben som blivit står grabben . Han växer så det knakar  men  det är bra . 






Min älskling som    har redan barnbarn får vara bonus morfar .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar