lördag 29 oktober 2016

Lite av varje tankar 



Ja ibland så har man en massa tankar om lite av varje  under en dag , lite  djupa och ytliga  och  funderingar som man jag brukar diskutera med mig själv inne i huvudet (lika bra det för mina tankar och funderingar kan vara rätt så förvirrande för andra hahahaahahah)

Jo jag vet jag kan surra på rätt så bra när jag låter munnen gå som en  orkan hahahah stackars  de som har fått höra mitt surr .  Det händer rätt så ofta med att jag surrar på så jag tappar min egna tråd med hahahah  då surrar man på rätt bra hahahaha. Roligare då med för mig och de som försöker hänga med i det jag försöker få fram . Brukar fråga den som jag pratar med vad  var det jag pratade om och denne får  ta upp den tråden  åt mig hahahahaha. 


Att berätta en film eller en dröm kan med vara så där hoppigt   , jag är inte så bra på att berätta i rätt följd . Jag  har så många tankar  då och alla vill fram på samma  gång .  Händer lika så när jag skriver att jag missar bokstäver och hoppar över ord  eller slår ihop ord  men i huvudet så är det rätt  .  Minnet är fullt eller så är det så grötigt så jag kommer inte ihåg  alls  eller rätt ordning .



(lånad bild )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar