lördag 5 november 2016

Besök har vi haft 


Stor främmande  av små folk   mitt hjärte barnbarn  så klart . Detta var då för en hel vecka sedan  men   det var så kul och så trevligt .  Och min älskade sambo han älskar barn  han har fått ett bonus barnbarn  .  JA det är så helt underbart.   Sambons  barnbarn är ju med helt underbara   en hel guldklump till barn .



Han växer  som ogräs denna klimp  jag tror rent att mor har grädde i sin mat (ler ) Hon var lika dan när hon var liten  kan jag säga  så det går väl i arv  . Fast hon var redan som nyfödd stor  och stadig det var inte lilla Sixten han var liten och späd i mina ögon . Men han växte på sig  och det är bra det . 




En glad kille  och så kramgo som han är  underbara troll ungen .





I väntan på middagen som jag bjöd dom på






Så la sig mina favorit killar sig på sängen och myste  










Helt underbara killar i mitt liv . 




Alla samlade  vid matbordet  





Han  tränar varje dag  att bli starkare    stora lilla killen 


Mormors  guld klimp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar