fredag 17 juni 2016

En regnig fredag


Det blev en regnig fredag men det behövs för jorden är rätt så torr nu  och när man vattnar de planteringarna som vi gjort så rinner bara vattnet  vid sidan om det är som det rinner och rullar iväg  uppe på jorden . Den tar inte ner  eller vad säger man    marken är som ett lock  så vattnet  kommer inte ner  typ. Men nu borde det väl rinna ner någon stans tycker jag . Nu  sitter jag vid min sambos dator så några privata bilder kan jag inte ligga in . 

Men det gör väl inget , man kan inte få allt här i världen . Jag cyklade  på igår  , på förmiddagen så cyklade jag först till Överklinten  och sedan så där  början på eftermiddagen ner till Sikeå hamn .Jag trodde helt säkert att jag skulle få jätte ont  i mina ben/knän men det gick riktigt bra ändå , känns bra tycker jag . Men idag har det inte blivit något alls  nog för att jag skulle kunna cykla i regnvädret med men det känns inte lika trevligt eller framför allt roligt. Jag har regnkläder men i alla fall .


Vi var en snabb sväng ner till Umeå  och jag fick handla på Willys  medan min sabon gjorde  andra ärenden  så det gick som snabbt och smidigt hela resan . 

I morgon händer något spännande  men det skriver jag om sedan .  Nu får ni ha det så trevligt alla så här på fredag eftermiddagen . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar