torsdag 2 juni 2016

 Vackert  och somrigt 


 Tanken var att jag skulle cykla  ner mot Sikeå hamn  på Tisdagen när dessa bilder kom till , men jag vände  på vägen . Kände att detta  skulle inte funka   för det som tog i mot  så jag valde en helt ny väg som jag inte riktigt visste då . Men det blev en lite upptäcktsfärd även för mig  och det var kul  med många vackra byggnader och ställen som jag inte varit på tidigare . Jag gillar att  cykla  eller köra på vägar  som jag inte riktigt   vet var dom leder i bland  om det är en okej väg  för både mig och fordonet så klart.










Det blev en tur i Robertsfors historia    . 




























































 Alla dessa vackra byggnader  har en historia att berätta för sig . Jag var nöjd över min väg som jag tog den dagen istället för Sikeå hamn . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar