lördag 11 februari 2017

En lördags tur  



Ja idag var det ju strålande vackert väder  ja kanske inte hela tiden men i alla fall  så sken solen  och jag fick åka  med min underbara sambo  på hans tur där han kör  . 
 Men först åkte vi till stugan för att kolla  och han hittade det som fattades här hemma  så plugg  så nu kan jag börja  och fundera ut vad jag ska så för något  i den  och lite till.


Jag blev helt slut i huvudet efter turen .. kommer på mig själv att jag är inte van vid att vara ute nu för tiden  , samma symtom när jag varit i Umeå  bland allt folk och bilar .... Nu var det bara hus och skog jag skulle vända på huvudet efter och hinna med att se . Det är ju inte bra att bli så knasig i huvudet och ögonen efter en sådan tur . Måste börja ränna mera ute typ  bland folk och fä  så jag vänjer mig igen . 



En väg som vi båda längtar efter att få köra och åka på  i sommar igen .



Vägen in till stugan  var ju inte upp plogad  men den blir det sedan  typ närmare påsk . 




Trädgårdslandet  ligger helt under snö så det lär ju dröja innan man får grava ner sig där . Men har så mycket idéer för  allt jag vill prova på i sommar . Och jag hoppas verkligen att mina ben fungerar  som de ska då . 














Det var ett hus lååångt där borta . Ett vackert Västerbottens hus men ingen som bor där nu . 



Tyvärr så finns det många hus  som inte är bebott i längre och de förfaller  och rivs ned sakta en säkert 





Och andra hus  är det en mur av träd för att  inkräktare  ska få det både klurigt och svårare att ta sig in .
Min sambo  frågade om skogen ingick  om man köpte huset  hahahahaha
Plus det det blir nära och bra inför julen att fixa en julgran  .





En tack för en rundtur genom rutan  och jag önskar er alla en trevlig fortsatt lördags eftermiddag . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar