tisdag 21 februari 2017

Telefonkontakt 


Ja idag Tisdag så ringde Dr Svensson så vi pratade lite har förmedlat vidare till min chef  om har samlat med Hälsocentralen hon har nyss ringt upp. Om när det kommer in ämnet smärta och värk så  kommer tårarna igen , ett känsligt och jobbigt ämne . En liknelse  när det var en jobbig period  om hur jag och min son mådde och hela det där . Det ni som har följt mig i närheten   så länge i mitt liv. 
Samma jobbiga känsla är detta med värk och smärta Tårar kommer .

Kommer att träffa sjukgymnasten  i morgon och telefonkontakt med Hälsocentralen igen  då får jag höra hur det blev diskuterat däri mellan . 


Jag glömde helt bort att fråga läkaren om Röntgen  svaret  med från i förra veckan men talade om detta för  Hälsocentralen .
Så jag får höra  som sagt imorgon hur det blir . Att sätta mig i kö för operation  som jag INTE står pgr av att jag MÅSTE gå ner i vikt först. Jag har ingen karaktär  att hålla mig inom ramarna och göra en magoperation  känner jag inte  för  även om jag kommer att gå ner i vikt helt klart . Men jag vill ha  mina härliga mjuka bröst kvar hahahaha det är min kvinnlighet . Låter  så sjukt  helt klart i era ögon men  alla är vi olika  en del vill vara  smal och mindre  bröst  och en del vill vara smal och stora bröst .   Vi kvinnor har olika önskemål hur man ska se ut .

Men om vi nu släpper brösten och gå in på vikt jo jag VET att jag måste gå ner  för min egna hälsa skull 

 (lånad bild)




Men  jag tar en dag i taget och gör mina övningar i alla fall fortfarande har jag bättre och sämre  dagar / stunder . 

Nu önskar jag er en bra dag  och va rädd om er . Varm kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar