torsdag 9 februari 2017


Tårna 


En tå som tar sig ett topp och tittat upp ur ytan
En annan tå tittar med upp  och vill bekanta sig med den andre . Kärlek uppstår direkt och   kramar om varandra .
Tänk vilken tur att vi fann varandra här



Den ena  hoppar upp på bryggan och tittar ut över sjön och njuter


Medan den andre ligger kvar och  tittar på sin nyfunna vän  och tänker vilken tur att jag mötte Tån  och vilken underbar stund . Hoppa ner hit  till mig säger Tån till den andre Tån


sagt och gjort  ner under vattnet  hoppade Tån



Tillsammans hade det jätte roligt   och simmade och plaskade på  och kände kärleken strålande genom vatten ytan . Inga fiskar i sjön fick komma och förstöra denna underbara stund .
 
Lek och glädje  och massor av kärlek  fick de uppleva där i vattnet , den ena tån tittade upp och tänkte  jag hoppas att den andre Tån vill följa  mig  i mitt liv .


Och än idag så lever de lyckliga tillsammans  Tårna och alla deras små tår barn

Tänk vad livet kan förändras när man träffar någon som man verkligen tycker om och kärlek uppstår . Helt underbart .





2 kommentarer:

  1. Ja om man nu ska var uppmärksammad så är det ju bara min sambos fötter som är i fokus . Jag gjorde en liten rolig historia om hans fötter . Mina fötter har inte hängt ner från bryggan .. Där simmar fisken och jag rä så där barnsligt rädd för att dom ska bita mig i fötterna ;)

    SvaraRadera