torsdag 16 februari 2017

Vidare uppdatering


Tisdagen var vi till Skellefteå Lasarett  på Röntgen  för min vänstra höft . Röntgen svar har jag än inte fått  kommer förhoppningsvis nästa vecka . 
Onsdag var jag till Naprapaten  i Burträsk fortsatt behandling av muskler som är hårda och drar  men allt går åt bättre hållet . 
Torsdag  idag alltså var jag och träffa  chefen  och det var roligt/trevligt  för jag har en väldigt bra chef . Besöket var då om rehabiliterings plan  och lönesamtal . 


Väntrum  för Röntgen


 Och en ny grej som jag har provat på  ja det kanske inte är något nytt för sig men det var många många år sedan jag var på stället kan jag då säga . 



Badhuset  där var jag  i morse , kl 7,00-8,00 har de öppet för fri bad . Så jag  åkte dit för att göra mina tränings övningar och tog lite simtag . Men mina ben funkar inte att göra simsprattel tag  som normalt  men mina armar fungerar och dom har jag använt så de lär väl kännas   kanske imorgon . 
Men jag gjorde mina övningar och tog simtag med armar och  sprattlade med mina ben   som när man crawl/frisim  . Det funkade men det gjorde jag när jag simmade på rygg så jag löste det som inte funkade . 
Jag kommer göra detta igen  för min trängs skull och mina muskler som ska både stretchas  och styrkas .
Jag var nervös när jag satt i bilen utanför  och väntade på att tiden skulle bli slagen .... Knäppt att vara nervös inför sådant men  ja jag var nu det i alla fall.

 Och min feta kropp höll sig innan för baddräkten  det blev ju då naturligtvis  flyt bollar som  flöt upp i ansiktet på mig hahahaha ne inte riktigt men hade min baddräkt varit mera ur ringat så hade de väl flutit iväg och guppat hejvilt på vatten ytan hahahah
Men tur nog så höll hela  fetma paketet sig  där de skulle  hahahah . 




Jag tror jag var i vattnet  ca 20 minuter sedan var det upp och torka klä på sig och iväg  till Ånäset  för mötet med chefen och träffa alla arbetskamrater  de som var och jobbade och det var så roligt att få träffa dom alla.


Nu önskar jag er en fortsatt trevlig dag . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar