tisdag 14 februari 2017

Idag blir det spännande  



Ja idag  14,20 har jag tid  på  Skellefteå  Röntgen då får jag se vad som har hänt i min vänstra höft . Jag är en sådan person jag vill ha svart på vitt   men sedan blir jag så där knäpp så jag grinar och känner att det är  dödlig sjukdom ... Sådan har jag alltid varit hahah knäppt ja jag vet  , jag vill ju veta  och sedan är det en proses att bearbeta att nu är det så här .  Även om jag har anat saker och ting men sedan få svart på vitt blir en grej att bearbeta med  att jo  man har det där man har haft aningar om .  Väldigt märkligt nog att jag reagerar så först jo jag har nog det  och sedan till hemska öden jag har verkligen det . Det är väl  så att jag är bara sådan  fast jag har haft aningar om fakta redan men så ... Ja ja nog om detta märkliga  betende  jag har  till något mer som kommer i veckan . 

I morgon kl 09.00 har jag tid hos Naprapaten  I Burträsk .
Torsdag kl 08.00  ska jag träffa  min chef   det ska bli kul  plus jag kommer att åka dit  som vanligt på morgonen  så jag hinner träffa alla mina arbetskamrater och det ser jag verkligen fram i mot .
Jag hade telefonsamtal med sjukgymnasten igår  om hur min träning går . Den  går sakta men säkert framåt ,  det var en gång jag var verkligen ihärdig    några dagar men uj uj jag fick surt efter på kväll och natt efter det så jag tog det lugnt efter de .....
I går kväll så var det som jag  trodde benet skulle  haka lös några gånger    till och från toa besöket  sätta sig ner på en högre stol för att kunna se tv   och när jag skulle lägga mig . Det var tårar som trillade  för var gång. Stackars min älskade sambo han har det verkligen inte lätt  som får stå ut med  detta .... Jag försöker verkligen hålla mig och grina tyst men blir oftast avslöjad .  Ja ja bättre och sämre dagar finns det för var och en . Arg blir jag på mig själv för att det har blivit så här . Men men livet rullar vidare  och vi med det . 



 Detta var min högra sida  2012-02-10


och detta var min högra sida 2016-01-26

 Så nu blir det spännande att se vad som har hänt på den Vänstra sida .
Ha det nu så gott idag

Och Glad och trevlig Alla  Hjärtans dag


(lånad bild )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar