söndag 31 januari 2016

Hundarna    Wilda och Trixi




Mys vovvarna som är både busiga och luriga  i bland










 Ja jag som alltid har önskar mig hund   sedan jag var barn  fast en stor hund  ,nu finns det två stycken fast  små men dom är för en hel kennel tycker jag i bland när dom sätter i gång .   En massa bus  och tiggande  och skällande hahahah det är så det brukar säkert vara för de flesta hundägare . Men allt sitter ju i ägaren som fostrar  dem sedan valp  lika så med våra barn . Men så lär dom sig vem dom kan  tigga av  och som ger dom , smarta   är dom med men i bland funderar jag vart dom blev ner släppta som man säger .

Det ska skällas på allt och alla  , dom hör spöken tror jag i bland för ingen kommer och  ibland så misstar dom sig grundligt hahahah  . Helt okej det med . Men dom är goa  i vilket fall som helst vare sig dom tigger eller  skäller   hjärte gryn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar