måndag 11 januari 2016

  Ni vet ju redan att jag gillar renar ,och idag när jag åkte hem från jobbet med min syster i öronen  ja vi pratade med headset på   så jag har båda händerna på ratten när jag talar i mobilen . ( vet att  prata i mobil under bilkörning är inte bra ) Men nu gjorde jag det  och  eftersom jag hade sett massor av renspår i morse  på vägen till jobbet så förstod jag ju att det kunde  vara i närheten . Men som tur var såg jag inga då  i morse när det var fortfarande mörkt ute.
 Men  i dag så blev det ett sådant där glädje tjut och en massa ljud  i  från mig när jag såg dom . Där var det en hel hög av dom  på  ena sidan av vägen på åkrarna . Jag stannade  av bilen och ut och så naturligt hade jag med mig fin kameran  :)                    Kunde ju inte låta bli   :)








 Min syster som  var i örat på mig trodde att nu åker jag av vägen haha ha ha  men jag blev ju bara så glad  ha ha ha jag är bra nog konstig jag . Jag är  norrlänning och gillar renar  ha ha . Kanske inte så vanligt  , men vem säger att man måste vara som alla andra  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar