tisdag 26 januari 2016

Jag har tagit mig i kragen och börjat sätta mig på tränings cykeln här hemma ,  det var i måndags förmiddag som jag satte mig första gången  och trampade på i ca 20 min . Jag var stolt över mig själv  att jag tog tag i detta och gjorde ett försök , med hörlurar i öronen  :)   på kvällen satte mig upp igen och trampade på i ca 30 min . Måttligt stolt över mig själv att jag gjort det 2 gånger under samma dag.  Igår tisdag så trampade jag i ca 30 minuter men bara på kvällen .
Ikväll så  tänkte jag jag sätter i batteri i den för det finns typ en räknare och en klämma som ska klämma fast i örat . Sagt och gjort jag satte min mobil  på larm på 20 min  och jag trampade på  men satte 10 minuter till

En skakig bild men jag frågade min sambo om det var 10 km det stod för  1 mil och han sa det är nog så
så jag trampade på en stund så det blev 15   om jag nu fattade rätt så trampade jag  en 1,5 mil .
Jag hoppas nu att jag fattat detta rätt. Men  mellan 30 min och 40 min höll jag på .

Jag är i alla fall väldigt stolt över mig själv att jag fixade detta i dag.



Men dagen började med att jag och en kolega som följde mig upp till Skellefteå  för jag hade tid på Rönken
kl 15,00 . Innan dess gjorde vi ärenden uppe på Solbacken  och  vi tog en lunch .  Där var det lite läckra cyklar  fast med motor på .






   Vi väntade på att tiden skulle bli  så vi kunde sedan  åka till Rönken  för mitt riktiga ärende i Skellefteå

 I väntrummet fanns det en rolig tavla , min kolega  såg på den och sa det första hon la märke  på den tavlan var detta .



Lite udda tavla kanske  men ja där satt den i alla fall  i väntrummet .



Men  så blev det min tur  att få komma in och göra det jag skulle . Resultatet med all min stora feta mage  som bild bevis hahah men det bjuder jag på .
Höftleds kulan   alltså Atros   där jag har problem med ,men lite annat som följd  är då en sne bäcken som påminner om alla muskler  i mina båda ben och rygg ja hela kroppen så klart  finns kvar och dom känns kan jag lova .  Men skam den som ger sig  , upp på sadeln och träna så gott jag bara kan .





Ja en operation kan jag göra . Men det är ju bara det att jag känner ju aldrig av min atros utan bäckenet som är  funktion som jag går hos en sjukgymnast för att lägga till det . Imorgon ska jag träffa en annan  sjukgymnast  får höra vad hon kan göra och ge mig för tips  ,ska bli spännande   imorgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar