lördag 7 januari 2017

Lördag och i väntan på Måndag 


Ja det är lördag och  man ska ju  ta det lugnt och vila och bara göra det man känner för , men så har jag en  väntan på Måndag  när det gäller läkartiden för att höra om denne går med på en remiss om jag hoppas på . Ja som sagt det är bara och ta det lugnt och luta sig bakåt och pilla navel ludd så att säga . 

Smärtan som jag har skrivit tidigare om  ja den fortsätter   och stackars min sambo han blir skrämd  i mellan varven när jag skriker till av smärta och   så kommer tårarna när det blir en sådan där riktig  smärt topp . Jag som trodde att det höll på att avta men där hade jag fel. Jag börjar känna att det har börjat rulla in  muskel inflammation i låret med som det gjorde från början på mitt högra och det har som aldrig släppt taget om muskeln . Det finns ju naturligt vis bättre och sämre  stunder så klart . Å när jag har haft det bättre stunderna så har jag med känt att nu jäklar i min låda  vill jag ut ( cykla  när det har varit den årstiden )  Nu under vintern  har den som sällan infunnit men när dom kommer så blir jag så där galet glad och sprallig . 





Man blir så glad och  sprallig så man kan ta sin cykel och trampa iväg , det är som är en gåva att kunna göra då . Men minnen är bra att påminna sig själv om att det finns bättre dagar när det är som sämre .



Jag och min cykel 





Den är guld värld för mig som inte har mina ben  som dom borde vara ja då är min cykel guld värld  och en underbar gåva från min underbara älskade sambo . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar