torsdag 26 januari 2017




Så var jag till läkaren nr 2 och där måste jag ju bara säga att det finns läkare och det finns läkare  och det betyder gott för denna , som både hade en hjärna och  en själ   som den första som jag tvivlar på att den hade .   Ja så kändes det i alla fall med det  möte som jag hade i alla fall.

Men jag har nu fått hjälp att få förlängt min sjukskrivning  från och med 2017-01-26 längst till  och med  2017-02-17 .   Då har jag med att få hälsat på hos röntgen  uppe i Skellefteå  . Det blir som sagt spännande att få svart på vitt hur det är i min vänstra höft .

Har  informerat min arbetsgrupp och lika så vikarien för min just nu varande sjuka chef  hur det blev .




Jag fortsätter att träna musklerna  sakta mak och tar det lugnt när de säger NEJ  som idag för idag har det känns att jag har muskler ..



Jag hoppas att denna smärta ger med sig  snart men jag förstår av erfarenhet den kan hålla i säg  ett tag  . Men att jag får svar på mina frågor  och bekräftelse i alla fall .
Jag  tar en dag i taget och gör så gott jag kan av den som alla andra gör .  Men de som  aldrig eller mycket sällan har  problem  av  värk   tar för det mesta livet eller i alla fall vardagen så för givet.

 Men vem gör inte det....  Även så jag ,  Men som sagt livet rullar vidare och vi med det .

Men nu  gott folk så önskar jag er alla en fortsatt trevlig  Torsdags kväll . Sköt om er alla och Varma  styrke kramar till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar