söndag 24 april 2016

Kontraster 


Jag har funderat lite över detta med kontraster så jag sökte på nätet och jag ser ju att jag har massor att lära ,men att jag har lite  i mina tankar i vissa bilder  som jag har tagit  . Det känns bra att jag har haft lite  eftertanke  på vad jag vi ha ut av mina bilder. Men lika så vad jag själ ser men att få mina läsare / den andre som ser på bilden .  Man ser ju olika  på bilder och vad man uppmärksammar  på en bild  och var och en får uppfatta på vad det ser och hur de ser .
 Att fotografera i solnedgång   är roligt  men är  lika så lite en  utmaning att det ska bli bra .
 Men i grunden så var det ju inte så här mörkt ute i det naturliga  men det blir väl så mörkt för att kameran  är känslig  för ljuset som solen  blir .


  Men det blir ändå väldigt spännande   med ljuset  och de siluetterna   mot  ljuset .
  Och att molnen  fångar upp med  ljuset .




Nu är det upp till var och en att fånga upp  i betraktarens öga vad som  ni ser . Lycka till 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar