onsdag 6 april 2016

Onsdag



Ledig idag med men känner mig utan energi  , inget alls känns så där jaaaa vad kul  nu sätter jag igång med något som ger resultat . Jag vet att jag att jag har sådan perioder och nu är  den här  och vet inte hur länge den kommer att stanna heller. Jag skäms för min sambo att jag är sådan . Känner inte för något alls överhuvudtaget. Kan mycket väl vara vädret som påverkar super mycket på mig  lika så  värken  som jag hade i fotvristerna och i  knäna   men det känns mycket bättre idag. 



När sommaren kommer  och när blommorna blommar och bina surrar 
När sommaren kommer och myggbett  kliar  och solsvedan svider 
När sommaren kommer  och när fisken  slår på vatten ytan och  fångar de små krypen 
När sommaren kommer  och jag kan luta mig tillbaka och njuta av solens värme  på min kropp 

När sommaren kommer   då jag kan ligga i gräset och vifta med tårna 
När sommaren kommer  då finns du där bredvid  mig 
När sommaren kommer då   kan vi äta jordgubbar direkt från landet 
När sommaren kommer då kan vi båda njuta  tillsammans  i solen 





Hallon de goda bären som smälter i munnen om sommaren 
Hallon de goda bären som  smälter i munnen  och det vattnas  i munnen 
Hallon de goda bären som vi kan plocka  tillsammans  och njuta  av vad jorden ger oss 
Hallon de goda bären  de röda och fina bären  





Den vackra trollsländan 
Den vackra trollsländan som inte riktigt var kry 
Den vackra trollsländan som inte riktigt kry den dagen 
Den vackra trollsländan som  stod still och inte visste vart den skulle ta vägen 

Jag tog upp dig från marken 
Jag tog upp dig från marken och begrundade dig 
Jag tog upp dig från marken och insåg att det var något fel på dig 
Men du flög tillslut  


2 kommentarer: