fredag 15 april 2016

Lediga dagar 



Haft två lediga  dagar Torsdag och Fredag och det har varit behövligt , jag har länge velat åka till stan för att träffa min dotter   även om vi inte gjorde så jätte mycket märkvärdiga saker   . Åkte på Willys och handlade sedan åkte vi  hem till henne i Vännäs .  Träffade fina  Lucky  och små prata om allt möjligt .  Men slut   i hela kroppen var jag efter det lilla jag var  och gick i de få affärer jag gick i .  Trött  ont i kroppen och knoppen  när jag kom hem mådde illa ont i öronen  så  efter maten gick jag och la mig på sängen somnade  gott . Sov fram till halv nio min älskade sambo hade sagt tidigare att han skulle åka iväg och göra ärenden  . Han kom hem strax föra  nio . klockan tio låg jag igen  . Behövligt jag var tyst  och stilla den kvällen pgr trött och illa mående och värk i kroppen . 

Idag Fredag var jag trött  när jag vaknade  men jag kom upp ur sängen . Jag bakade kanelbullar jag dammsög   och  torkade golven  bakade en sockerkaka  jag har sett på svt play 100% Bonde  jag har stickat  jag har torkat ut alla lådor  här i köket . Och jag har haft fortfarande värk i kroppen men jag har  kunnat gå och lägga mig en stund  när jag känt att nu behöver jag det.  Jag har gjort lite nytta i alla fall idag, fast jag har haft värk i kroppen . tummen upp för det  :)





Lite vackra vyer  från en annan vinkel i livet bara  .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar