fredag 25 december 2015

  Årligen så brukar min sambos barn ordna med en träff hemma hos någon av dom ,bjuder på middag tillsammans  . Trevligt  och de bjuder naturligt sina föräldrar  med . De har jag nu upplevt 2 år nu och det är helt underbart trevligt .
En musikalisk familj med sång och gitarr spelande ungdomar , Jag har inte lärt mig än hur jag fixar in videos
men måste be om hjälp för det är något som måste installera tydligen men jag är inte så teknisk inom data världen  för jag har spelat in nu i kväll när de sjön  och jag tycker dom är duktiga .

Men lite underbara bilder från denna trevliga kväll med alla .






 


                                                   Ett helt underbart gäng  <3
                                                 Med god mat och god underhållning  med både musik  
                                                 och sång   men även så sällskapsspel .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar