söndag 6 december 2015

Jag hittade min sambo för 1 1/2 år sedan nu  och vi är lika nykära än . Känns helt otroligt att det kan vara så  och är det verkligen sant . Jag och min sambo påminner varandra många gånger hur vi träffades  vi pratar om det och den dagen .  Jag kan ibland känna så att är det verkligen sant att någon ville ha mig  att HAN med stort hjärta ville ha mig och att han älskar mig så mycket som han gör . Det känns helt otroligt , och han kan säga så med att någon kvinna ville ha han och flytta ihop med han dessutom .

Jag hade gått och fantiserat om en man som bodde i närheten i kommunen  och att han fick gärna ha djur av något slag och att jag skulle få flytta in till han . Det tog 5 år innan detta slog in ,men innan det hade gått så långt så hade jag hunnit ändra mina tänk. Ingen från kommunen  och inte över 52 år , det blev en man från kommunen  och han var 54 år  . Han satte griller i huvudet på mig väldigt fort , rättare sagt samma dag som vi träffades . Jag var jätte rädd att han var som många andra män som ville leka med ens känslor och sedan dra vidare.   Det gjorde han inte , han ville seriöst och jag flyttade in till han ganska så fort .Jag hade sagt upp min lägenhet  prg av att min son skulle flytta till sin far på heltid och jag skulle inte ha råd att bo kvar där jag bodde så tanken var att jag skulle flytta närmare mitt jobb men jag trivdes jätte bra där jag bodde . Så när jag började tala om mina planer om att jag var tvungen att flytta närmare mitt jobb så  , slog han till . Han frågade om jag ville flytta in till han , jag hade gått och önskat att han skulle fråga detta  en tid före han hade frågat .  Jag blev både lite orolig för vad hans barn och hans släckt skulle säga eftersom vi inte hade så kallat dejtat varandra så väldigt länge .


Vi träffades  den 5/ 10  och den första oktober flyttade jag in , känns helt underbart och helt otroligt är det sant att jag bor här ? !  Ja det är ju sant  :)


Vi bodde i hans sommar stuga ända fram till den sista  september  och sedan  flyttade vi hem till hans hus i centrum .

     
            Jag som trivs så bra ute i lugnet på landet ,där hade han sin stuga vid en sjö  med trädgård som
             jag älskar att greja i . I våras så fixade vi till landet som hade vuxit igen   byggde  ett jordgubbsland
              fixade till låder som vi sådde lite grönt i .  Å vad jag trivs där i mellan lådorna och gräva
                i jorden .






         Sol nedgång  så vackert det var den kvällen som med många andra .
 
       Jag på knä  mellan det gröna och plockar ogräs men jag stor trivs .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar