tisdag 22 december 2015

  Dagen började tidigt   runt halv sex i morse när jag satt vid datorn  och kollade så kom
 Trixi upp och var på väg in i köket där jag satt vid datorn , hon stannade och blev intresserad av något och jag frågade vad det var hon tittade upp på mig och sedan tillbaka. Så jag blev nyfiken  och gick dit
och såg vad hon hittat för fynd.






 
                                   Något som jag inte gillar  det är spindlar . Jag har haft så många
                                   mardrömmar om spindlar och små kryp sedan barn så nej jag gillar inte sådant..
                                                             Jag lät den vara och sedan så hittade jag han i närheten av
                                                 garderob





                         den kröp under garderobs listen så om jag inte hade fixat fram den så hade den krypit in bland mina stickade sockar . Det tyckte jag inte om. Så den fick avsluta sitt krypliv  och åkte in i dammsugaren tillplattad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar