torsdag 3 december 2015

Jag har inte varit så aktiv på min blogg efter att jag slutat cyklat i höst. Värk i kroppen och halka ute så det blev inget cyklande men jag har tagit bilen och hundarna med mig ut till havet och tagit kort på naturen .
Jag har fått lånat min sambos fina kamera och fotat med .Men när jag ville ladda över bilderna så hittade han inte kabeln som skulle vara med . Han fick beställa en ny och idag blev det så jag fick ladda över bilderna som jag har längtat efter att få se.
Det är blandade bilder och  kanske lite udda för jag ser sakerna från lite udda synvinkel kanske men jag ser det vackra i det i alla fall .

                               Sol uppgång vid havet , det var så otroligt  härligt den morgonen
                                 




                                               Hatt fånga vågorna  är magiskt med kameran





                                           Lyssna på ljudet från vågorna ger stilla och ro i själen



   
                                                När jag zomade in detta i kameran så såg det ut som klippor men
                                                    det var bara dy  som spolat upp på stranden . Men vackert på något sätt.




                                       Trixi som är dotter till Wilda som inte var så lätt att få närbild på

                           

1 kommentar: