måndag 21 december 2015

   Igår Söndag   4 advent  så var vi bjudna till min syster och hennes man  på fika .
  Vi passade på att ta fler flugor i farten  genom att besöka min sambos fars grav  och tända ett ljus  <3
  Efter det så åkte vi och hälsade på hos min dotter  och deras hund för hennes kille var och jobbade .

En trevlig Söndag blev det  med många goda skratt  : )









Att kunna gå till en grav och minnas är helt underbart  <3   




Sedan bar det iväg till min dotter  Alexandra 




Det är alltid lika roligt att få träffa henne  och deras goa vovve 
Lucky





Alexandra bjöd på gott te och lussebulle som Gustav bakat ,mycket gott var det . Det var fler som satt och dreglade  efter Lussebullen 




                                                Det blev så att Lucky tröttnade på att tigga när allt var slut
                                                men att luta sitt trötta huvud på bordet gjorde inget








JA det var verkligen  trevlig stund 


Efter det så åkte vi till min lilla syster med familj


                                          Dis dimma fläckvis   men det har sin charm det med








Herrarna fann mycket att prata om  när vi kvinnfolk drog oss in i köket  

                                                        Deras vackra goja Pandis
                                                       Som tydligen gillade  min älskling Egon  ,inga bus konstigheter
                                                        som hon hittade på . Pratade och var allmänt lugn och fin   <3



                                                        Godingen  Tindra







Underbara kisse  Bianca  som var så kurrig i våra famnar  





En myspysig kisse  <3

Min fina syster  



Hennes man Staffan 



En super trevlig söndag  hade vi alla .
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar