lördag 19 december 2015

                    Efter att jag lämnat av min sambo så åkte jag och vovvarna till favorit stället


Tänk vad det kan lukta så mycket just här !
Jag undrar jag vad som finns här under och om jag kommer fram  på andra sidan ?

Vet du en sak mamma ?   Nej ?!
 Jo ...... å vad kul det är här . 
Trixi  var  och tisslade i Wildas öra en massa gånger  och hon till och med bet fast sig i örat medan dom sprang.
 För att Trixi ville  ha igång sin mamma Wilda på BUS 




JA det är verkligen vacker himmel 


Trixi stod och tittade efter sin mamma Wilda . Men så tillslut så satte hon iväg med en väldans fart .
Å de återförenades 


In bland vassen gick det med nosen i marken 

Jag dök ner i riset själv 




Ner ifrån och upp


Så långt borta  men ändå så nära 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar