lördag 26 december 2015

  Jag passade på att ta med mig hundarna till mitt favorit ställe så klart  i det fina vädret. Men jag visste med att eftersom det har varit och är fortfarande så halt ute  och framför allt på så många små väger .
Men jag åkte i alla fall , det var så fint och vackert och hundarna var ivriga att få åka med  och få komma ut och springa av sig  .










                    Solen tyckte jag var högre upp på himlen än vad den har varit  , men det har ju
                      vänt nu så nu kommer det att bli lite ljusare för var dag  även om vi inte kommer att se så
                   mycket från början .

                        Vackert är det i alla fall  :D







Hundarna trivdes så bra . De snusade runt   hit och dit  och så fick dom något tok ryck och började busa och leka tagen .





                      Trixi hon fick mamma Wilda att jaga henne och det tyckte Trixi var jätte roligt
                        för Wilda hinner inte riktigt med   haha ha  Det är så roligt att se på när dom leker .




                                 Otroligt vackert  så det gör ont i kroppen och man blir glad och lycklig
                                    på en och samma gång .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar