fredag 18 december 2015

    Igår var det rätt så blåsigt  men det stoppar inte mig  ,jag tänkte redan innan jag åkte hemifrån att jag skulle ta med mig kameran ifall jag ser något . Men man ser något varje dag  även om det inte är något märkvärdigt . 


Jag tog mig en snabb tur ner till havet  i samma veva som jag skulle förstå hur jag skulle köra  till en vårdtagare  som vi har  i närheten . Nytta med nöja  så att säga ;) Men nu var vårdtagaren inte hemma denna stund . Men i vilket fall som helst så tag jag mig en till på blås vädret till havs . 



                           Ja det blåste friska vindar igår :D




   
                                     De närmaste träd som väcker  blir ju inte så höga ,
                                     blir rätt hårt kuvade sedan små plantor .



                                     Ett båthus som har fått smaka på vädrets makter genom tiderna

     
                              Skogen är så vacker här  höga fina tallar


 

                                              Å ett och annat ur gammalt träd   men vackert på sitt vis . 
                                              Tänk vad det har varit med om mycket under alla dessa år 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar