torsdag 10 december 2015




                                    Dag 2 med min syster .



                                     Färden skulle gå till Hällnäs  men med en omväg Vännäsby och kolla garner
                                     för min syster är helt galen i garner ;)


                                      Hon köpte och jag tittade mig omkring .



                                      Det var ju vackert runtomkring med
                           



Jag tog med min lilla mobil och den är känslig när det kommer till ljuset .
När den inte får ljuset mot sig så ser man att det är dag men när man tar ljuset 
mot den så blir det som om det vore skymning , Men det är ju lite läckert med det med ibland. 




Resan gick vidare timm min dotter och hennes kille  och deras hund 


Deras vina hund Lucky 





 Vi hade satt upp tids mål att vi skulle vara i Hällnäs  vid 12 men det sprack 
Vi tog oss en paus vid Vindelälven  och där blev det en del kort tagna 
Från olika synvinklar  ;)


Sedan smörgåsarna var imagen så blev det  Hällnäs nästa 
Våran bror  Hans-Erik 
Det var verkligen roligt att få träffas . Jag och min bror bor ju inte så många mil ifrån varandra 
Men ändå så blir det inte av att vi träffas . Ni vet var och ens liv rullar på  den där grå vardagen .
Men så träffade vi våran farbror   Tage med sin fru Ann-Britt 




Det var trevligt att få surra en stund . sedan blev det tvärs över gatan till faster Britt-Inger 
Faster Britt-Inger är en duktig konstnär 


                                   

                                              Vi kunde inte låta bli och tjuvtitta lite ;)







 JA hon har talang denna kvinna  Britt-Inger 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar