lördag 26 december 2015

Månen den missade jag i går kväll  så jag tog den i morse genom köks och sovrums fönstret . Skärpan ja den blev lite annorlunda men ändå rolig.  Eftersom jag tror det fattas  typ objektiv som kan fixa den skärpan  och även så kunskap  hur  man gör . Men jag är ju den som lär mig genom läxor  och praktisk övning . Det där med teoretisk inlärning jo visserligen  ,men eftersom jag har lite seg hjärna att förstå  mångt och mycket så gör jag det på mitt egna vis . 

Men det är kul  när det äntligen lyckas .









                  Det blir lite annorlunda  men lite kul med  inte som alla andra vackra månbilder 

                   Vi har träd och större buskar utanför våra fönster så där av alla grenar  men ändå rätt roliga 

                   vackra på sina sätt . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar