onsdag 17 februari 2016





Gustav och Alexandra  de är förlovade och har köpt hus och väntar sitt första barn .  Så otroligt roligt och spännande  <3








Mina barn som har blivit stora   <3  <3  <3














                                            Denna dag var Simons skolavslutning  och stora syster Alexandra kom på den
                                            för att se när  lille bror gick ut nian  <3




                                  Här är han på sjukhuset för att han  hade fått  bekräftat han hade diabetes typ 2




                                           Hundarna Wilda och Trixi tyckte om att ligga i sängen tillsammans med
                                             han när han var hos oss varannan helg


 
                                                      Går tillsammans med sin pappa på sjukhuset .
                                                   Han är längre än sin pappa .
                   




                                                        Saknar min son så oerhört mycket . Men jag vill inte tvinga mig på han
                                                      men så många gånger som jag har sagt till han att jag kommer alltid att
                                                        älska han vad som än händer . Jag kommer alltid att finnas här  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar