tisdag 23 februari 2016

                                         Hundliv 




 Jag har alltid älskat hundar och alltid önskat hund sedan jag var liten men aldrig skaffat hund för jag har alltid  vetat hur mycket det är att ha hund . 
När jag träffade min sambo visste jag inte först att han hade två hundar . När min dotter kom hem och hälsade på så sa hon ja du mamma nu har du hund och två på köpet dessutom. 
Ja det var ju så att det är ju två helt fantastiska hundar busiga  och glada  hundar och älskar att hälsa på allt och alla  med hela sin kropp dessutom . 

Att dom är kort i benen gör inget  ,fast jag har alltid önskat en stor hund så är dessa två  hundar  super härliga och skulle inte byta bort dom för allt smör i Småland .
Fast dom är ju inte mina utan min sambos hundar men jag älskar dom lika mycket som om dom vore mina egna .  





















2 kommentarer: