söndag 21 februari 2016

Lördagen  blev en utflykt  till våran lilla syster och hennes man , så trevligt och god mat och efterrätt så man fick ju paltkoma  .
Massa skratt och en massa tok skratt och en massa gos med djuren  och massa skratt igen .


Kändes helt okej att sitta där bak tillsammans med mitt hjärta  och  hålla lådan som jag stod för som vanligt ha ha annars blir det ju så tyst  ;)

 Såg inga renar den färden  och inge andra djur heller , kanske var lika bra det . Färden gick då bra  ända fram .





                                          De tre vise männen ;)



                                         Stora syster Kristina lyssnar   för glatta livet



                                       Uffe som höll lådan så bra  vi andra höll bara med




Underbara lilla syster Johanna   <3



Med sitt hjärta Staffan 


  




Mitt underbara hjärta Egon 




                                                                Halva jag och Pandis   <3



En vacker bukett till värdinnan  Johanna 

 En ruskigt god mat som serverades och lika god tårta . 
Det blev verkligen paltkoma 







Mitt hjärta har väldigt god hand om djur han älskar djur  





                                                                                        Jag och Kristina
                                                                                                     Mina underbara systrar                          
                                                                                                               
                                                                                             Jag och Johanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar