måndag 22 februari 2016

Måndag  och grå lite blåst och lite snö  som det har varit i helgen  milda grader och jobb inleder jag min måndag  på en delad tur . Utan för vårat hem såg jag att Västerbottens nytt stod och filmade ska bli spännande och se och höra sedan till nyheterna  vad det kommer att handla om . Jag fram med kameran så klart och jag fotade mannen  med sin fina kamera .

Men även lite  av mitt jobb och natursköna träd som brukar hamna i min blickpunkt  där jag åker fram så lite av det vackra rosor som är här hemma och det som spirar av vår liv .




                                   Västerbottensnytt







                 Undrar vad det handlar om ?



                          Jag följer ju inte med så mycket i media  tyvärr .




                       Men en grymt fin kamera har han  i alla fall

                                              Undrar vad han säger till damerna som kom sparkades mot han ?
                                          Frågade väl vad som han filmade  för och om .





                           Jag råkade se  från vårat sovrums fönster detta och jag hämtade så klart kameran
                          Nyfiken som jag är  ;)




                             Nu är uppdraget färdigt så nu drog han iväg .




                                      Lite snö och  posten kom med dagens och veckans reklam




                                                     Vår lökarna  lever och det gör mig  nyfiken .



                     
                                                            Rosorna  de vackra
                     



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar