fredag 4 mars 2016

Glädje tårar 














Ja denna dag har varit  både sorg  i mina sinnen /minnen   om min son och allt som varit  för när det var i stridens hette så byggde jag upp en försvars mur runt omkring mig själv för att klara mig.   Nu har det varit så lugnt   så länge och när jag tar upp hur det ligger till så brister mina murar min starka mur jag byggt upp  och tårar strömmar ner för kinderna  . 

    





Men sedan så har jag varit ner till Umeå  för att träffa min dotter med sin kille  för det skulle göra något spännande.  Så då blev det glädje tårar som trillade ner för kinderna,  fick sitta kvar i bilen innan jag skulle gå in på en affär  och skärpa  till mig . Det blev så stort för mig  så glad . 

Så träffades vi tillslut  på en annan affär  för att de skulle beställa något och medans de gick ner till bilen för att kontrollera  en sak så passade jag på att köpa en present  till min dotter  . 


Ja det är många grejer att hålla reda på  och se till att allt blir rätt innan man beställer vagn .



Det var ju fantastiskt att jag lyckades köpa rätt   för både jag och Alexandra tyckte om detta med ett stort hjärta och ett litet .



Det är en liten bjällra inne i smycket som binglar   och det är då tanken att barnet kommer att höra detta   och sedan när det är född så kommer barnet känna igen det ljudet .





Å här är det lilla undret som  växer    och ska bli en litet barn .  Å vad jag är glad  att jag ska få bli mormor   skulle bli lika glad om jag blir farmor .

Det är en spännande tid framför  mig nu  ,så glad för ungdomarna





   
Mina underbara ungdomar  som ska bli föräldrar . Jag bjöd dom på go fika  på  Café Viktoria
Det var verkligen ett gott kaffe där   men det blev lite mastigt med moccabakelsen  men gott var det .




                                                                            (jag )


 Var  in i butiken vid sidan om och   såg så mycket fina vackra saker  det var  så roligt och bara kolla runt .
















Sedan var vi på en returmarknad   det var roligt det med men jag tror mina fötter höll på att brinna upp och min rygg och ben skulle gå sönder . Jag var trött efter att  trampa runt ..


Nostalgi,      en aningens nakenfis   stackars John Blund  





Dessa huvud var ju fräna  

                                                                                                       och en skojig  väska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar