söndag 13 mars 2016

Helgen 







Så var helgen slut men  vi har hunnit varit på Handboll och  haft middags gäst  sett på fotboll och träffat min dotter . Det är roligt att kunna göra något annat än bara sitta inne och sticka hela helgen med . 


Sikeå  Handboll  Damer  spelade mot Boden men tyvärr förlorade dom  , men bra kämpat  i alla fall. 

   Mathilda Lundström står  i mål en otroligt duktig målvakt  som  inte viker sig för de hårda smällarna en riktig kämpe .  




Så bjöd vi sambons mamma Dagny på middag . 


Så idag var det fotboll  RIK herrar mot Holmsund   och RIK  van    men kommer inte ihåg hur mycket . 



Marcus  Lundström     





Sedan åkte vi till min dotter Alexandra  och Gustav   



Men detta öra får höra en massa surr under tiden   vi åker , konstigt att det sitter fast    och att det inte ryker ur det  ha ha ha jag surrar ganska mycket när jag är ensam med  min älskade sambo från morgon till kväll . 








                      Alexandra och Gustav  med sin vovve  Lucky





 Lucky är bra vovve  hon  hälsar  när man kommer sedan gå hon och lägger sig oftast om man inte ska sätta sig vid bords och fika




Kanske det trillar någon smula  så fångar jag upp den  och du behöver inte böja dig ner



Jag är fin snäll vovve   och JAG tycker om kakor med ....





Min dotter beställde lite vår med mig så jag såg till att lite vår kom in . 




 Sedan så skulle jag vara försöks kanin på  något hon ville prova. Kommer inte ihåg vad detta heter , men det skulle vara mer effektivt än att plocka ögonbrynen men ont gjorde det 







Hoppas att eran helg med  varit bra  som min . Imorgon  börjar en ny vecka med nya möjligheter  , snart ska jag krypa i säng  så jag önska er alla en God Natt . Varm Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar