söndag 6 mars 2016

 Lördagen var grå 










Lördagen var grå  och renar som korsade E4   de var inte många men  de fanns där i alla fall . När jag åkte samma väg  tillbaka så hade de vandrat in i skogen  för jag såg dom i alla fall inte . 









Dagens väder alltså Söndag var lika grå  men inga renar på vägen .









Denna var till min älskling  den är vacker och stilfull .   Det var varit  lite tröttsamma kvällar för mig nu de sista varför vet jag inte men  jag har varit riktigt trött  och somnat väldigt fort men det gör jag för det mesta. Jag går i säng före mitt hjärta och jag kommer inte ihåg om jag vaknar och pratar med han när han lägger sig .  En annan glad nyhet är att vi är bjudna på Bröllop i sommar  . En syskon barn till älsklingen som ska gifta sig . Ska bli riktigt roligt  men dessutom hoppas jag  på att ha fått göra min operation innan  så jag kanske kan  gå lite  mer normalt . För jag skäms över hur jag går , jag skäms för jag kan inte gå klädd snyggt  vare sig kläder eller skor pgr av att jag går så illa .  Det är illa då ska ni veta. Jag blir så ledsen och besviken på mig själv att jag går som jag gör . Så jag hoppas verkligen att jag ska ha fått göra  operationen  innan  så här i vår  så jag hinner träna   mina  inflammerad lårmuskler och alla andra knäppa muskler . Jag vill  kunna gå normalt  och slippa ha så ont i hela kroppen ibland för allt far illa när man  går konstigt  en konstig hållning  på hela kroppen . Jag hoppas verkligen att jag ska få göra detta snart .

 Nu är jag så trött så nu måste jag gå och lägga mig . Men jag önskar er alla en trevlig  natt och dag för de som får dag nu .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar