tisdag 22 mars 2016

Tisdag och vackert 







Tisdag och vackert väder  körde lite  på vägar där jag har bott en gång  innan skilsmässan  där jag trivdes bra för att det var så lugnt och ingen stress . 

 Efter denna väg sa jag en gång till mina barn  när vi var på väg till en julplundring att här ute skulle jag aldrig vilja bo . Tänk  när det är 25-30 minus  och det drevar snö och man blir ståendes efter denna väg och ingen kan hjälpa en .
Efter några år så flyttade vi ut  till det vita huset   med det vita garaget . Jag stor trivdes  av all denna tystnad ja vist hör de jag trafik men  inte som i Ånäset . Jag satt ute  många gånger när  det var  fint väder tidigt på sommaren när jag var ledig innan familjen vaknade . Bara flugor humlor och allt andra flyg fän sm surrade på och vinden  i skogen längre bort .  Jag tankade mig full av energi  av vad jorden gav, det är ju därför jag trivs så bra  i min älskades sommar stuga. Det lugn som råder .









Det finns så vackra  byggnader  logar och allt .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar